I LOVE THE HERCULOIDS.
I love the Herculoids, too. The creatures sort of "speak". I wonder if Gleep and Gloop sound the same in English and Portuguese versions of the cartoons.
Muito bom estes desenhos da Hanna Barbera. Dêem uma olhana neste site www.hannabarberashow.blogspot.com tem muitos downloads dos desenhos.
I LOVE THE HERCULOIDS.
ResponderExcluirI love the Herculoids, too. The creatures sort of "speak". I wonder if Gleep and Gloop sound the same in English and Portuguese versions of the cartoons.
ResponderExcluirMuito bom estes desenhos da Hanna Barbera. Dêem uma olhana neste site www.hannabarberashow.blogspot.com tem muitos downloads dos desenhos.
ResponderExcluir